GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Frække spil
    Klara spurgte mig om jeg var flovt over, hun spurgte om jeg havde onaneret den dag, ja...

Banner
Velkommen, Gæst

Selv Bondage
(1 viser) (1) Gæst
Hvad er din Fetich? Hanrej, BDSM, lak/læder, urinsex eller noget helt andet...
  • Side:
  • 1

EMNE: Selv Bondage

Selv Bondage 5 måneder siden #272

• wingmann
  • IKKE ONLINE
[center][center]Hej.
Skulle der være nogen her, der ligger inde med gode ider´til selv Bondage for en slem slave.
så høre jeg gerne fra jer.
ellers må i have en god jul

Sv: Selv Bondage 5 måneder siden #289

En god selvbondage er at tage en stor stofsæk som du laver huller i foroven så du kan sætte et reb igennem hullerne som en "løbegang".

Efter det presser du dig selv godt sammenkrøllet ned i sækken, og er du til det blide så strammes sækken til ved din hals og rebet bindes til dine ankler så du strammer snoren ved snøvsen på sækken så du bare ligger hjælpeløst i sækken.

Er du til det mere hårde så kommer hovedet med ind i sækken inden den snøres til så hele kroppen ligger indelukket i sækken.

En stor gammel kornsæk ( beregnet til 100 kg. ) er rigtig god, og der er ingen mulighed for at du kan sparke sækken istrykker når du først ligger i den.

Har du en god ven, kan du aftale med vedkommende at der strammes et reb, eller remme, stramt om sækken, så du ikke kan lege med dig selv i sækken, og så kommer du først ud af sækken når det passer din gode ven at du lukkes ud af sækken.

Det er en dejlig effektiv måde at lave en selvbondage på.

Held og lykke med din bondage og også god jul til dig.
En god gang opdragelse i en gammel sæk med læderremme, reb og hestebidsel i kæften er hvad jeg fortjener
Følgende bruger(e) har sagt tak: wingmann

Sv: Selv Bondage 3 måneder, 3 uger siden #345

• piah86
  • IKKE ONLINE
Hvad har du dog gjort siden du syntes du er en slem slave der fortjener en gang selvbondage, og så lige op til jul?

Tag en ½ liter flaske og fyld den med vand og kom nøglerne til et sæt hængelåse i flasken.

Når vandet er frossen hænger du flasken op i en snor over hvor du ligger så vandet kan dryppe ned på dig, og når det er tøet op falder nøglerne ned til dig.

Kom en plug op i enden og bind den godt fast så den ikke kan komme ud af enden.

Kom et bælte med kroge stramt om brystet

Kom et læderhalsbbånd om halsen, og bind dine ankler stramt sammen og tag en gummislange som du binder til rebet ved anklerne og stramt op til halsbåndet så dine ben er går hårdt op over brystet.

Kom en gagg i munden så du ikke kan råbe om hjælp, lig hovedet ned i en sort sæk så du ikke kan se hvis der kommer gæster, eller om hvor lang tid du har lagt i din bondage

Til sidst låser du en kort kæde om det ene håndled som du sætter fast i bæltet om dit bryst på ryggen og til sidst tager du den sidste ende af kæden og låser dit håndled fast i så du ligger med hænderne fastlåst til bæltet på ryggen og dine ankler er stramt bundet op til halsen på brystet.

Når du ligger sådan godt i din bondage går der ca. 2 timer inde vandet i flasken er tøet op, og du må så i mørke - med sækken over hovedet - kæmpe dig rundt på gulvet og finde nøglen så du kan blive låst fri af lænkerne dine hænder er låst fast i på ryggen.

For at have en livlinie bør du aftale med en god ven at vedkommende kommer forbi 5 - 6 timer efter du har lagt dig selv i bondagen, så du kan blive frigjort hvis du ikke selv er kommet fri.

Det at ligge sådan sammenkrøllet med en sort pose over ansigtet gør at du får god tid til at hygge dig i din selvbondage, og samtidig kan du jo så også ligge og tænke på hvordan du næste gang laver en mere hård selvbondage.

Held og lykke med bondagen, og også lige til sidst tak til Christian for dit gode forslag med at bruge en sæk, jeg har selv efter nytår prøvet den tur i en lejesæk, og må indrømme den er hård og umulig at komme fri af når man først er i sækken.
'

!

wingmann skrev:
[center][center]Hej.
Skulle der være nogen her, der ligger inde med gode ider´til selv Bondage for en slem slave.
så høre jeg gerne fra jer.
ellers må i have en god jul
En mand i reb og kæder der trækkes rundt af fruen i et halsbånd - gerne med en sæk over hovedet - er en rigtig mand!
Følgende bruger(e) har sagt tak: wingmann
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____