GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• En leg
    Så leg da med dig selv! Hun nikkede og spredte benene, så han rigtigt kunne se hvad hun...

Banner
Velkommen, Gæst

Massage (ikke sex klinik)
(1 viser) (1) Gæst
Har du været heldig og oplevet noget fantastisk eller drømmer om en sex-fantasi
  • Side:
  • 1

EMNE: Massage (ikke sex klinik)

Massage (ikke sex klinik) 7 måneder, 3 uger siden #100

• loverboy
  • IKKE ONLINE
Hej med jer...

Vil gere høre om jeres erfaringer ved massage. Både kvinder og mænd

Har i oplevet at blive tændt af det? og blev det opdaget?
Ligger i helt nøgen?
Skete der noget som var ud over en alm. massage?

Jeg var selv for nogle år siden, ude for at få meget ondt i ryggen, kiggede i avisen efter en massør og lavede en aftale med hende.
Jeg ankom til hendes privat adr. hvor hun havde klinik, sad og ventede i et lille venteværelse da hun kom ud og bød mig indenfor... Indtil dette tidspunkt havde jeg ikke haft nogle frække tanker, da jeg bare skulle have ordnet min ryg... men da jeg så hende begyndte tankerne... Hun var en dame sidste i 40erne, alm. bygning med tæt siddende tøj, så man rigtigt kunne se hende former... Wauuu tænkte jeg da jeg gik ind.
Hun virkede frisk og med et smil sagde hun jeg bare kunne smide mit tøj og ligge mig op på briksen, først der tænkte jeg - Fuck jeg har fået halv stiv pik på!
Nå men smed alt tøjet og lagde mig op på maven, hun var rigtig god til hendes arbejde og efter nogle gange blev det meget bedre.. Vi snakkede godt sammen og en dag, spurgte jeg om man kunne få en fuld krops massage. Det kunne man, men dette betød også at jeg nu lå på ryggen, med en mere og mere stiv pik. Jeg var total tændt, men hun tog det meget professionelt og masserede hele min krop, uden at røre mine ædle dele.
Det kunne nok være jeg fik en spiller da jeg kom hjem
Anden gang jeg fik en fuld krops massage, fik jeg samme behandling og lå igen med jern på, men denne gang sagde hun med et smil, at hun kunne se jeg var meget glad og kiggede på min pik... hvis den ikke var stiv, så skal jeg lige love for den blev det... Hun masserede videre og denne gang strejfede hun mine nosser og pik flere gange under behandlingen. Der skete ikke mere, og da jeg kort efter flyttede til den anden ende af landet, har jeg aldrig været der siden... men det er en oplevelse som jeg ofte fantasere vider på...

Overvejer igen at tage kontakt til en massør, måske prøve Tantra massage eller hvis der er nogle af jer der ved hvor man kan få massage med "Happy ending"

Sv: Massage (ikke sex klinik) 7 måneder, 3 uger siden #102

Min erfaring er at man næsten alle steder kan få massage med "happy ending" også steder med tantra massage, undtagen "Templet", som kun giver massage af intimdelene til kvinder. De steder der skriver fysiurgisk massage giver normaltvis ikke "happy endings".
Følgende bruger(e) har sagt tak: Qrotic

Sv: Massage (ikke sex klinik) 7 måneder, 2 uger siden #105

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Har selv været til massør et par gange, men der er nu ikke sket noget Han var ellers et lækkert stykke mnandfolk. Det er heller ikke så nemt for en mandelig massør at se om kvinden er tændt...
Men har en veninde, som der har fortalt at hun engang fik orgasme hos sin massør.

Vil også gerne høre om det er normalt at være helt nøgen og om i har oplevet at blive tændt af det?

God weekend

Knus Q
Følgende bruger(e) har sagt tak: loverboy

Sv: Massage (ikke sex klinik) 7 måneder, 2 uger siden #108

Jeg har som det mit nickname i nogle år arbejdet som massør officielt på amatør basis, så pt er jeg igang med at blive tantra massør, hos mig har det tidligere været et valg for den der skal masseres om det har været med eller uden textil, det afhængigt af klientens blufærdighed, jeg er med årene blevet immun og ser det som et job, men har da oplevet at der er kunder der nyder min massage x-tra meget, har kun kvindelige kunder da mænd er "bange" for at der ligger andre motiver bag at få massage af en mand
Følgende bruger(e) har sagt tak: loverboy, ting5xl

Sv: Massage (ikke sex klinik) 3 måneder, 1 uge siden #375

• andrik
  • ER ONLINE
Hej Loverboy

Jeg har prøvet at blive tændt af at være til massage. Det var igennem mit arbejdes sundhedsordning og sessionen varede kun 20 min. Jeg har smidt blusen og er ikke blufærdig så jeg står bare foran ham - en lækker veltrænet mand - med en sexet bh. Da han begynder at smøre olien på min ryg svæver mine tanker hen på en fyr, jeg kender der tænder mig. Samtidig spiller radioen en masse Suspekt sange - sange som også tænder mig - der var et eller andet tema. Han måtte flere gange sige til mig, at nu måtte jeg prøve at slappe af. Jeg var helt anspændt, lå bare og ønskede mig en længere session og at hans hænder bevægede sig andre steder hen end på ryggen. Jeg var godt rød i kinderne og varm et vist sted, da jeg gik der fra. Selv om der ikke var en happy end, var det en rigtig dejlig oplevelse - selve massagen fik jeg ikke så meget ud af
Følgende bruger(e) har sagt tak: loverboy
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.39 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____