Hej med jer...
Vil gere høre om jeres erfaringer ved massage. Både kvinder og mænd
Har i oplevet at blive tændt af det? og blev det opdaget?
Ligger i helt nøgen?
Skete der noget som var ud over en alm. massage?
Jeg var selv for nogle år siden, ude for at få meget ondt i ryggen, kiggede i avisen efter en massør og lavede en aftale med hende.
Jeg ankom til hendes privat adr. hvor hun havde klinik, sad og ventede i et lille venteværelse da hun kom ud og bød mig indenfor... Indtil dette tidspunkt havde jeg ikke haft nogle frække tanker, da jeg bare skulle have ordnet min ryg... men da jeg så hende begyndte tankerne... Hun var en dame sidste i 40erne, alm. bygning med tæt siddende tøj, så man rigtigt kunne se hende former... Wauuu tænkte jeg da jeg gik ind.
Hun virkede frisk og med et smil sagde hun jeg bare kunne smide mit tøj og ligge mig op på briksen, først der tænkte jeg - Fuck jeg har fået halv stiv pik på!
Nå men smed alt tøjet og lagde mig op på maven, hun var rigtig god til hendes arbejde og efter nogle gange blev det meget bedre.. Vi snakkede godt sammen og en dag, spurgte jeg om man kunne få en fuld krops massage. Det kunne man, men dette betød også at jeg nu lå på ryggen, med en mere og mere stiv pik. Jeg var total tændt, men hun tog det meget professionelt og masserede hele min krop, uden at røre mine ædle dele.
Det kunne nok være jeg fik en spiller da jeg kom hjem
Anden gang jeg fik en fuld krops massage, fik jeg samme behandling og lå igen med jern på, men denne gang sagde hun med et smil, at hun kunne se jeg var meget glad og kiggede på min pik... hvis den ikke var stiv, så skal jeg lige love for den blev det... Hun masserede videre og denne gang strejfede hun mine nosser og pik flere gange under behandlingen. Der skete ikke mere, og da jeg kort efter flyttede til den anden ende af landet, har jeg aldrig været der siden... men det er en oplevelse som jeg ofte fantasere vider på...
Overvejer igen at tage kontakt til en massør, måske prøve Tantra massage eller hvis der er nogle af jer der ved hvor man kan få massage med "Happy ending"