GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

Banner
Velkommen, Gæst

Din kone har sex med en fremmed mand
(1 viser) (1) Gæst
Har du været heldig og oplevet noget fantastisk eller drømmer om en sex-fantasi
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Din kone har sex med en fremmed mand

Din kone har sex med en fremmed mand 6 måneder, 1 uge siden #172

• loverboy
  • IKKE ONLINE
Man støder ofte på historier om ægtemænd, der tænder på at deres koner bliver kneppet af en fremmede mand... om det bare er en fantasi eller noget de vil føre ud i livet, er ikke til at vide..?

Må selv tilslutte mig, og sige jeg har haft flere kærester hvor denne fantasi har indgået, har dog kun en gang ført den ud i livet.

Hvad med dig?
Har du haft tanker/fantasier om at en fremmed mand skulle give din partner den helt store ruske-tur

God weekend

Sv: Din kone har sex med en fremmed mand 3 måneder siden #389

• mitzi
  • IKKE ONLINE
jeg har haft sex med fremmede mænd,med min mands tilskyndelse og kan sige at det som hovedregel har været dejligt og vi har sammen bagefter haft masser af skøn sex når vi tænker tilbage på de fyre der fik lov at elske med mig

Sv: Din kone har sex med en fremmed mand 3 måneder siden #392

Det vil min kone ikke.

Til gengæld har hun sagt, at så længe jeg er arbejdsløs, burde jeg finde alternative måder at tjene penge på - hun vil om nødvendigt udleje mig.
Sex skal være sjovt

Sv: Din kone har sex med en fremmed mand 2 måneder, 1 uge siden #419

• chatterl
  • IKKE ONLINE
Jeg er selv vildt tændt af at se min kone blive kneppet af en mand med en stor fyldig pik. Jeg har en gang spurgt min kone om det var noget for hende - det var det desværre slet ikke. Jeg har under mit gamle pseudonym - chatterley skrevet under housewife/cockold, novellen "Ekstra krydderi på tilværelsen", som meget godt bekriver mine fantasier.
Jeg ville med glæde se min kone blive forkælet af en anden med mig som tilskuer, men det bliver der ikke noget af!

Sv: Din kone har sex med en fremmed mand 2 måneder, 1 uge siden #420

Ja min kone har haft sex med en anden fyr.

For en hel del år siden lå jeg i Århus med en blodprop i hjernen, og var meget handicappet, kunne ikke tale ikke bruge mine arme, men aqlt gik godt og idag har jeg ingen men af det, men var indlagt i flere mdr., så min kone var ikke så gammel dengang og skulle helst have sex flere gange om ugen og det var jeg forhindret i, da jeg jo lå på sygehuset, hun havde fundet en fyr da hun var ibyen med sine kolleger, og hun har fortalt mig hvordan de dyrkede sex sammen og som hun sagde var han meget krævende han lærte min kone at sutte pik og hun måtte også dyrke analsex med ham selv om hun ikke er vild med det, og det vil hun ikke dyrke med mig, men sutte pik det er hun god til---------------skytten69
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.44 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____