GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Dagen var kommet
    Jeg trækker mig ud af din våde fisse, fugter dit stramme hul med dine egne safter, inden...

Banner
Velkommen, Gæst

Pinlige og hemmlige sex oplevelser
(1 viser) (1) Gæst
Har du været heldig og oplevet noget fantastisk eller drømmer om en sex-fantasi

EMNE: Pinlige og hemmlige sex oplevelser

Pinlige og hemmlige sex oplevelser 4 måneder, 2 uger siden #301

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Kunne være sjovt at høre jeres pinlige historier - Vi har nok alle været udefor en eller anden uheldig situation, som man har fortrængt eller holdt for sig selv...

Har selv et par stykker med i rygsækken. Den ene gang var jeg midt i 20erne, mine forældre var ude at rejse, så jeg boede i deres hus mens de var væk.
En dejlig sommerdag lå jeg ude i have og tog sol kun i små trusser. Varmen og frække tanker gjorde mig liderlig, begyndte at onanere og var efterhånden ved at nå klimaks, da jeg pludselig hørte havelågen smække! der stod min forældres nabokone og kiggede med store øjne. PINLIGT, Fik hurtigt noget tøj på forsøgte at lade som om jeg ikke lavede noget uartigt!!! Hun fortalte at hun ikke viste jeg var hjemme og bare ville plukke nogle jordbær i haven, som mine forældre havde sagt hun kunne....

Hvad med jer, hvad har i oplevet??
Det kunne være rart at vide, at man ikke er den eneste i verden, der har oplevet noget pinlig

Knus Q
Følgende bruger(e) har sagt tak: MasterS, AllanF

Sv: Pinlige og hemmlige sex oplevelser 4 måneder, 2 uger siden #304

• thebest
  • IKKE ONLINE
Qrotic:
Keder du dig:-)

Sv: Pinlige og hemmlige sex oplevelser 4 måneder, 2 uger siden #306

Der var engang efter en hårdt arbejdsdag kom jeg hjem det var fredag, jeg skulle videre til fest, gik i bad, under bruseren blev jeg lidt tændt af at røre mig selv så jeg besluttede mig at finde min dildo frem, gik ind på værelse fandt det frem og tog ind på stuen og tændte for fjernsynet men jeg lå på sofaen med spredte ben og var godt i gang med at føre dildoen ind i mig kunne føle jeg var død træt, så er jeg åbenbart faldet i søvn med dildoen op i mig, da jeg åbnede øjnene sad der masser drenge omkring mig, min bro skulle nemlig holde fest den dag, og han har givet nøglerne til hand venner da han skulle hente sin egen dame.. Og jeg sa der med spredte ben og en dildo op i mig og sov foran så mange drenge, jeg råbte og sagde undskyld mens jeg løb ind på værelset to en kjole over mig og forlod huset og videre til fest.. tjaaa ved ikke om det er pinligt nok
Følgende bruger(e) har sagt tak: Qrotic, T81, loverboy, kasp6672, AllanF

Sv: Pinlige og hemmlige sex oplevelser 4 måneder, 2 uger siden #311

• T81
  • IKKE ONLINE
Ville gerne have været en flue på vægen både før og efter du fald i søvn..

Sv: Pinlige og hemmlige sex oplevelser 4 måneder, 2 uger siden #312

Der var sku da en masse "fluer" den dag.. Ved egebtlig ikke om de overhoved gjorde noget, sover nemlig ret dybt
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____