Hårde bindelege efterlyses (1 viser) (1) Gæst
-
-
-
christian
- IKKE ONLINE
-
|
Min kæreste og jeg bor på en gammel bondegård, hvor vi har indrettet en del af den gamle stald til legerum, hvor min kæreste har ret til at opdrage mig som fyr og de dyr der før har boet i stalden.
Jeg har altid været ham de andre tog til fange, og som blev bundet i alle mulige stillinger, og den leg tænder både min kæreste og jeg fortsat på.
I stalden bindes jeg både ophængt under de gamle bjælker, til stolperne der er i lade, eller jeg bindes stående som køerne / hestene gjorde i stalden på alle 4 eller jeg svinebindes og får lov at ligge i halmen hjælpeløst og ikke vide hvornår jeg kommer fri.
Vi bruger de gamle ting der var i stalden da vi købte gården, så det er reb, selvbindergarn, seletøj, bidsler, grimer og lædertøj til hestene og der er også masser af små og store stofsække som vi fornøjer os med, eller jeg spændes fast i kravejernet / grimen dyrene har stået bundet opstaldet med.
Vi vil gerne høre om der er andre der kan hjælpe os med nye måder min kæreste kan opdraeg mig på i stalden - det kunne også være på en rideskole / stald, eller andre gamle rum der stadig står rå og kolde og venter på at komme i brug med nye lege.
Vi er begge glade for at have bevaret det gamle fra da stalden var fuld af dyr, og glæder os over at stalden kan bruges i vores leg.
Håber nogle har gode forslag til svinebinding og de må gerne være både langvarrige og hårde, da jeg er en del genstridig og derfor skal have det hårdt for at det virker.
Kom nu - vi glæder os begge til jeres kommentarer - og husk ingen kommentarer er for hårde eller dumme, da vi nok skal passe på hinanden når jeg er dyr eller fyr i den rå stald.
|
En god gang opdragelse i en gammel sæk med læderremme, reb og hestebidsel i kæften er hvad jeg fortjener
Sidste redigering: 8 måneder, 1 uge siden af christian. Begrundelse: stavefejl
|
-
-
-
piah86
- IKKE ONLINE
-
|
Christian jeg bor sammen med en fyr der som du er en rigtig bonderøv, der skal have det på den hårde måde før han hører efter hvad jeg siger.
Han er vildt forelsket i mig, og det samme er jeg i ham, og derfor har jeg brugt mange kræfter på at banke hjernen på plads hos ham.
Jeg har opdaget han hurtigt tilpasser sig når han bindes, og da jeg selv går til ridning har jeg mulighed for at tage ham med på dyregården hvor han bindes mens jeg træner sammen med de andre hestepiger.
Han ser så stakkels ud når jeg enten binder hans ben sammen, eller binder hænderne sammen, og så hejser ham op med en talje under loftet i ridehallen, så han hænger der og dingler mens vi træner under ham.
Når han hænger der med hovedet nedad, eller hængerr tung i sine arme, så falder han hurtig til ro, og når vi rider rundt kan vi da så alle give ham et klap med hånden, eller et slag med ridepisken mens vi træner vore heste.
Jamrer han for meget så rid hen til ham og kom et læderbidsel i kæften på ham, og evt. en mulepose over hovedet på ham, så han ikke kan se hvem der gør hvad ved ham, og du er fri for at høre hans klynkeri.
En anden god måde er at komme ørepropper i hans ører og blænde hans øjne så han mister både se og høre sansen, alt imens han enten er ophængt eller eksempelvis ligger svinebundet i en af hesteboksene og hverken kan se eller høre hvad der foregår.
Det er slemt at være blind, men at miste begge sanser er ren tortur, som virkelig virker afkræftende på enhver fyr.
Skal du være særlig effektiv, så kan jeg anbefale dig at finde en stor sæk - eller sovepose - og proppe ham i og binde sækken / soveposen til så kun hovedet er udenfor, og så snørre sækken / soveposen stramt til med enten læderremme eller reb fra ankler til halsen, så han ikke kan lege med sig selv.
Uvisheden om hvor længe han ligger indelukket, og det at han ligger og sveder vildt meget, er en god måde at få ro på drengen på.
Og selvfølgelig kan du selv vælge om han bare smides på gulvet eller du hængerham op i taljen, så i kan holde øje med ham.
Et lille fif med den leg har jeg fra en ven der går til boksning, han ar en aften på besøg i rideklubben, og sagde han da gerne ville vise os en sjov leg med sådan en fyr.
Han hentede sine boksehandsker og blændede min fyr med bind for øjnene og hejstre ham næsten ned til jorden i ridehallen, og sagde så se nu har i en "boksesæk", og så begyndte han at bruge min stakkels fyr som sandsæk til træning i boksning.
Min fyr skreg selvfølgelig over de hårde slag, men han lærte at holde kajen lukket da min ven sagde at hvis han ikke holdt kæft, så ville han gerne have ham med en hel aften til træning i bokseklubben som ekstra sandsæk.
Aldrig har min fyr været så medgørlig som efter den gang boksetræning, og jeg lover det er en god måde at bruge en fyr på der gerne vil bindes.
Håber disse oplevelser med min fyr og mig gør jeg glad, og har i brug for flere skønne nederdrægtigheder med reb og fastbinding fra dyergården så sig til, måske er der andre her ude der har erfaringer som kan være til glæde for dig og andre med samme interesser for at blive bundet.
|
En mand i reb og kæder der trækkes rundt af fruen i et halsbånd - gerne med en sæk over hovedet - er en rigtig mand!
|
-
-
-
christian
- IKKE ONLINE
-
|
 Pia mega tak for din visdom og erfaring:
Hvordan hænger du din kæreste op, er det i reb eller lænker og hvor længe kan han holde ud at være ophængt?
Jeg har ofte blændet min fyr, og det glæder han sig over, men at være både døv og blind lyder hårdt. Hvor lang tid tog du sanserne fra din fyr, og kunne jeg måske tage lugtesansen fra min fyr også ved at stoppe næsen til og sætte klemmer på så han ikke kan få luft den vej.
Så ville alle 3 sanser være væk.
Kunne vi måske mødes og hænge begge drenge op hos jer i ridehallen, så jeg kunne prøve at ride også og så kunne det at der var flere ophængt til parade som en advarsel til andre om ikke at være ulydige når de er med til ridning.
Og vi kunne jo invitere venner med, og tilbyde andre at hvis de har genstridige fyre med, så hjælper vi gerne med at få dem udstillet ophængt svævende til skræk for både de skide ulydige fyre og andre der måske har svært ved at lystre.
Glæder mig til at høre fra dig
|
En god gang opdragelse i en gammel sæk med læderremme, reb og hestebidsel i kæften er hvad jeg fortjener
Sidste redigering: 8 måneder, 1 uge siden af christian. Begrundelse: slåfejl
|
-
-
-
piah86
- IKKE ONLINE
-
|
Anklerne låser jeg sammen med en stor kædelås, og sætter så en krog i kæden og taljen og hænger ham dinglende op.
Om brystet binder jeg e longerline eller træktov som snørres stramt under armhulerne, og hægtes til taljen så han hænger dinglende oprejst.
Skal han hænge svævende vandret spænder jeg et læder seletøj fast på maven og brystet af ham, og så hænger han vandret svævende i taljen.
Jeg tager ikke hensyn til hvorlænge han kan holde ud at ophængt, det skal han ikke bestemme, det er mig der ejer ham, så han bliver hængende til det passr mig han hejses ned. Men normalt så er det ok med samme tid som vi træner, det vil sige 1 - 2 timer, men vi har da også festet hvor han har måtte dingle i flere timer, men dog helst ikke med hovedet nedad i meget lang tid da det kan være farligt.
Sidste år havde han svinet nogle af hestene til ved at pisse på hesten mens han hang i seletøjet, så da blev han straffet med at hænge til næste morgen svævende og med sine pisse våde bukser, så han lærte at heste pisser en slave ikke på ustraffet, og da han kom ned blev han da også stillet til pisk inden han blev smidt hjem.
Det at miste ens sanser er ikke en gave, men en hård straf, hvor slaven mister sine sanser, og det bør være i lang tid så han når at tænke over sit liv og ugerninger, så det skal være den hårde ubestemte tid.
Syntes det med at tage lugtesansen er en fed ide, glæder mig til at prøve den.
Vi vil gerne tilbyde at en hel flok slaver hænges op som slagtesvin, eller slagte kyllinger, i taljer og kroge over ridebanen og nogle af mine venner har lige foreslået vi kan gøre det til en ringriderfest, så kan slaverne holde ringen i munden, og så må vi se om os på hestene rammer ringen eller slaven, så vi på den måde kan få en sjov dag med svinene hængende under loftet.
Og du skal også være velkommen til at låne en hest, og vi har da også bokse nok, så slaverne kan lukkes inde i hver sin boks, så de ikke leger med hinanden og vi har masser af reb, seletøj og lænker som nok skal holde bæsterne både ophængt og bundet.
Skulle nogle få lyst til en ridetur på slaverne, så kan vi også lave sjove onde lege med det, så lad os i løbet af efteråret lave en sådan dag, hvor vi inivterer flere til at tage deres slaver med til opbinding her på rideskolen.
FED ide og herved er invitationen givet til dig - jeg GLÆDER MIG ALLEREDE TIL AT MØDE DIN GENSTRIDIGE FYR, ham skal vi nok tilride.
|
En mand i reb og kæder der trækkes rundt af fruen i et halsbånd - gerne med en sæk over hovedet - er en rigtig mand!
Følgende bruger(e) har sagt tak: wingmann
|
-
-
-
Just
- IKKE ONLINE
-
|
Jeg har en fyr boende som ikke er til blød sødenhed eller blid kærlighed, her hjemme tæmmes han bedst spændt fast til kors eller en sengeramme, ligesom han ofte sover i et gammelt rum i kælderen vi ikke bruger så meget, hvor jeg kommer halm på gulvet og så låses han udspændt i et X med arme og ben spredt til ringe i gulvet og med et halsjern om halsen så han ikke kan rejse sig.
Under hans ende er et hul i gulvet så evt. høm høm ryger ned i hullet, medens hans urin opsamlet i halmen som han ligger i.
Vi har boet sammen i 5 - 6 år, hvor jeg har arbejdet på at få ham til at blive en velopdragen svans, og det går også meget bedre, men jeg kunne godt se ham ophængt i hestestalden som Pia har indbudt til.
Jeg kan godt selv klare at hænge ham op, men det vil også være helt OK for mig, at jeg afleverer ham i en transportkasse ( eller bur ) så i på dyregården tager jeg af hans ophængning.
Han er sej og vedholdende så en langtidsbondage vil nok være hvad der har den bedste virkning, og en gang med hestehalepisk er ham ikke fremmed og han er både til reb, kæder, læderseletøj og selvfølgelig enhver form for gagning og fratagelse af sanser som han fortjener.
Nu da det er en rideskole, så kunne en gang tilridning på en træhest sikkert være en uforglemmelig opstart af hingsten.
Håber at høre fra i andre om det er OK jeg kommer med fyren, eller om I ønsker han afleveret til en gang opbindning hos hestene.
|
Det er mig der er herre for opdragelse af min fyr
Sidste redigering: 8 måneder, 1 uge siden af Just. Begrundelse: rettet
Følgende bruger(e) har sagt tak: wingmann
|
|