GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Ung/gammel/sm/hund
    Han trak hende hårdt i håret og slog hende hårdt igen med spanskrøret. Hun skreg! Det...

Banner
Velkommen, Gæst

Med på en kigger.
(1 viser) (1) Gæst
Er du lurer eller blotter nøgen og sex udendørs - Nudist steder og strandsex
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Med på en kigger.

Med på en kigger. 7 måneder, 1 uge siden #121

• Bateman
  • IKKE ONLINE
Det her er mest et spørgsmål til kvinderne.

Hvis i opdager en mand onanere eller et par har sex - dog mest hvor en mand er alene, og i kan se dem gennem vinduet fra hvor i bor - måske over hækken eller hvis i opdager nogen 'igang' i parken, på stranden osv. Er i så med på en lurer? Måske i kan hører naboen stønne - tænder i på det?

Det er ikke så meget ren dyrket ekshibitionisme eller blotteri jeg mener, men mere tilfældigheder hvor man kan være med på en fræk kigger

Sv: Med på en kigger. 7 måneder, 1 uge siden #123

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Ja det er da super frækt!

Har flere gange luret på nøgne mænd der spiller pik "i det skjulte" på stranden, eller på naboknægten, som hver sommer ligger nøgen i haven, når hans forældre er på arbejde/ferie

Kan huske da jeg var single og boede i en lejlighed, at min overbo jævnligt scorede piger i byen, og jeg skal lige love for de fik tur! kunne både høre hvordan sengen hoppede og pigerne hyle og skrige... Vil lyve hvis jeg ikke et par gange har onaneret til showet

Vil også gerne høre andres mening - Er det Hot eller Not

Knus Q
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bateman, johaia

Sv: Med på en kigger. 7 måneder siden #124

• Tine 86
  • IKKE ONLINE
Har vel ikke nogen større erfaring med det, men den ene gang det har været muligt, har jeg da både kigget og senere fantaseret videre
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bateman

Sv: Med på en kigger. 7 måneder siden #125

• Bateman
  • IKKE ONLINE
Uha! Du må da meget gerne fortælle noget mere om den ene gang det var muligt @Tine86

Sv: Med på en kigger. 7 måneder siden #126

• Tine 86
  • IKKE ONLINE
Det var fyr i en bus. Vi havde snakket tidligere , hvorefter han gik ned bagi bussen, tog sin pik frem. Efter to minutter var det over, men i min egen fantasi kunne og kan jeg stadig få det til at vare meget længere. Der giver jeg en " hjælpende " hånd, og han sprøjter ud over mit tøj
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bateman
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.35 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____