GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Genforeningen
    Hun kom tilbage fra toilettet, vraltende og smuk. Hun satte sig ved min side, bøjede...

Banner
Velkommen, Gæst

Skabs ekshibitionist
(1 viser) (1) Gæst
Er du lurer eller blotter nøgen og sex udendørs - Nudist steder og strandsex

EMNE: Skabs ekshibitionist

Skabs ekshibitionist 8 måneder, 2 uger siden #13

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Hej med jer

Jeg er skabs ekshibitionist og elsker at vise mig frem på en uskyldig måde. Feks. at gå uden trusser og "kommer til" at vise noget bart eller tager en tur til stranden hvor jeg bader helt nøgen.

Vil gerne høre fra andre med samme lyst, hvad i gør for at vise jer frem på en rimelig uskyldig måde, uden at være frembrusende eller vulgær.

Knus Q

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Følgende bruger(e) har sagt tak: jbj

Sv: Skabs ekshibitionist 8 måneder, 2 uger siden #15

glemmer tit boxeshors og vis man lige skal tisse i det fri så står jeg så folk kan se det og tænder på det

Sv: Skabs ekshibitionist 7 måneder, 3 uger siden #101

• loverboy
  • IKKE ONLINE
Dejligt at høre der findes kvinder som elsker at vise sig frem... og indrømmer det

Jeg bader selv nøgen ved stranden, når der ikke er familier med bøn. Har også et par gane "kommet til" at stå nøgen i mit vindue, velvidende at nabokoner eller postdamen går lige forbi og næsten ikke kan undgå at se mig... Står somregl med siden til vinduet, med et håndklæde, så det ser ud til jeg lige har været i bad.

Ønsker heller ikke det bliver for blotter agtigt, men mere tilfældigt og uskyldigt

Sv: Skabs ekshibitionist 7 måneder, 3 uger siden #104

• Bateman
  • IKKE ONLINE
Jeg kan godt finde på at stille mig foran vinduet, kun i lyset fra laptoppen og Tv'et for at tage mig en spiller sent om aften, hehe.

Indtil videre har tre kvinder (overfor) været med på en kigger. To af dem 'luret', mens den anden stilte sig op i vinduet og smilet til mig
Følgende bruger(e) har sagt tak: Qrotic

Sv: Skabs ekshibitionist 7 måneder, 2 uger siden #106

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Tak for at par gode fif

Tror postmanden eller nabo knægten bliver dem som jeg "kommer til" at vise mig frem for i vinduet...

Knus Q
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____