GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Solskin i gården
    Må have blundet lidt, for pludselig vågnede jeg, ved at naboen stod for enden af stolen og...

Banner
Velkommen, Gæst
Snik-Snak om hverdagens begivenheder, udfordringer og tanker
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: urinsex

urinsex 3 måneder, 2 uger siden #361

• kidi5700
  • IKKE ONLINE
kan det virkelig passe der der er så få kvinder som kan tænde på urinsex

Sv: urinsex 2 måneder, 3 uger siden #409

Jeg tror mange syntes det er ulækkert med urin

Sv: urinsex 2 måneder, 1 uge siden #412

Tjah, for mange og i mange forbindelser kan det da være "ulækkert", men sammen med den rette og på rette tid, har det for mig været en meget fræk og meget intens oplevelse Det er jo "lidt" forbudt og giver mig en følelse af at være helt tæt og for en slikmund er det da et afgjort hit.

Sv: urinsex 2 måneder, 1 uge siden #414

• trinelu
  • IKKE ONLINE
Jeg har i mange år nydt urinsex. I form af at tisse i bukserne og lign. Og i form af at tisse på min mand. Det tænder os begge helt vildt. Og det ender altid i, at vi ligger i en sø af mit tis og boller. Ulækkert ? - Ja, det er der nok nogen der synes. Men ikke os. Vi går jo i bad hver dag - så hvorfor ikke. Og vi elsker det begge.

Knus

Trine
Følgende bruger(e) har sagt tak: kidi5700

Sv: urinsex 2 måneder, 1 uge siden #418

• kmh69
  • IKKE ONLINE
Jeg har selv prøvet urinsex da jeg var lidt yngre sammen min ex kærste. En aften hvor jeg lå på knæ og slikkede hende til udløsning under bruseren, kom hun til at tisse mig i munden i stedet for at sprøjte. Hendes tis smagte ikke slemt, da vi begge havde drukket en masse vand. I pga det varme vejr. I starten undskyldte, hun ville også prøve at drikke mit tis, efter hun havde smagt sit eget. Så da jeg kunne mærke min blære ikke kunne holde til mere tissede jeg på hende og i munden. Derefter havde vi en hed gang sex i sengen.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____