GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• En kold novemberaften
    Hvor er du lækker, har siddet og fantaseret om din krop, hvisker han. - Åh frække,...

Banner
Velkommen, Gæst

kone vil ikke kneppe før vi skal til fest .
(1 viser) (1) Gæst
Stil spørgsmål om kærlighed og følelser til din partner i dette forum
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: kone vil ikke kneppe før vi skal til fest .

kone vil ikke kneppe før vi skal til fest . 6 måneder, 3 uger siden #144

• dick
  • IKKE ONLINE
Min kone vil ikke kneppe før vi skal til en fest eller hun skal på arbejde fordi hun sig at dem vi er sammen med kan lugte at vi har kneppet så det blever kun til et par gange i måneden at vi knepper. og det synes jeg er for lidt jeg kan ikke lugte noget men kan andre kvnder lugte om de har fået sperm i fissen når de er sammen jeg har sagt at hun bare kan vaske sig i fissen men det siger hun ikke er nok . vel gerne høre fra andre om det kan passe. den gang hun var ung var hun lige glad der kneppede vi some tider flere gange om dagen some tider også når vi var til en fest kneppede vi på badeværelset eller ude i haven når det var mørkt og gik ind og festede videre bag efter.

Sv: kone vil ikke kneppe før vi skal til fest . 6 måneder, 3 uger siden #145

• Qrotic
  • IKKE ONLINE
Hej Dick -

Nu ved jeg ikke hvordan dit sæd lugter men under normale omstændigheder er det ikke noget man kan lugte.

Har hør man kan ose af sex og når man har haft sex, kan man godt dufte der har været sex i lokalet, men at man ligefrem skulle gå rundt bagefter og alle ville kunne lugte det...

Hmmm tror bare hun forsøger at undgå sex

Knus Q

Sv: kone vil ikke kneppe før vi skal til fest . 6 måneder, 3 uger siden #150

Hey dick.

Man kan ikke lugte at man har haft sex, så det er noget ævel .

Det er rigtigt hvad Q skriver at en mands sæd kan lugte osv. men man kan ikke lugte det som så, ved at kneppe før eller efter et bad, og så tage til fest, selv om du har fyldt hende op, vil det meste ryge ud og hun vil tøre sig. Man vil kunne lugte det hvis man skal mellem hendes ben sener på aften, men igen hun skal af med trusserne først.

Det er også rigtigt at man tit og ofte kan se/mærke på andre hvis de har fået sex, de er mere glade og fjollede, de oser som Q også skriver mere af sex/tiltrækkelse og tilfredshed. Det gælder både mænd og kvinder.

Så det med at andre kan lugte at hun har fået pik, kan du godt skyde ned, det er ikke rigtigt!!

Beklager makker, enten vil hun ikke dyrke sex med dig eller også er der noget andet galt, så du skal måske få en god snark med hende

Sv: kone vil ikke kneppe før vi skal til fest . 6 måneder, 3 uger siden #156

• Cph83
  • IKKE ONLINE
Hej Dick.

Jeg vil også sige at man ikke lugter af sex, men at et rum hvor man har dyrket sex i, godt kan lugte.

Jeg vil også give ret i at man på nogle mennesker kan se at de har fået sex, og det er MÅSKE der problemet ligger...

Da I var yngre var det måske ligemeget og ligefrem frækt for din kone at andre til en fest kunne se på hende at hun lige havde haft sex, og hun måske følte sig mere afslappet.

Jeg tror nogle er bedre til at skjule det end andre, og det kan være at du ikke kan se det på hende, da du ser på hende med andre øjne end for eksempel en veninde.

Det kan jo også være at da hun nu er blevet ældre, at hun ikke mener det er anstændigt til en fest at selskabet kan fornemme at hun er blevet "besudlet"

Det KAN også være at hun bare ikke gider at have så meget sex mere, og finder på en undskyldning for dette.

En snak med hende vil nok være det bedste, og ved sådan en snak, (ihvertfald i mit forhold) giver det stor indvirkning hvis jeg fortæller hende hvordan jeg føler.

KH -Cph

Sv: kone vil ikke kneppe før vi skal til fest . 4 måneder, 1 uge siden #317

• andrik
  • ER ONLINE
Hej Dick

Måske du skulle prøve at fange hende på de tidspunkter, der passer bedre for hende. Og måske huske at forkæle hende lidt. Det er noget kvinder tænder på. Men at manden bliver mopset, fordi man ikke vil have sex 1 timer før man skal ud af døren, det tænder altså ikke. Rør ved hende i dagligdagen, kys hende, forfør hende, send hende kærlige/sexede beskeder i løbet af dagen, fortæl hende at hun er lækker og at hun tænder lysten i dig. Men lad for guds skyld være med at opføre dig som et forkælet barn, der ikke får sin vilje. Det er turn-off.

Held og lykke med at få konen tændt igen, det kan lade sig gøre. Jeg har selv fået vækket min lyst igen, efter 20 års ægteskab, og den har aldrig været større.

VH Andrik
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____