GratisSexNoveller.Dk

Frække Erotiske Sexhistorier Sexnoveller Erotiske fantasier de grå sider

Medlems login box

Glemt login?
Bliv medlem

Opret gratis profil.
Se fordelene her

Søg og du skal finde...

MEDLEMMERS BLOG

En historier for dig?

• Biologi eksamen
    Til at starte med vil jeg gerne fortælle lidt om de kvindelige kønsorganer" slynger...

Banner
Velkommen, Gæst

Hvornår er det utroskab?
(1 viser) (1) Gæst
Når begæret forsvinder eller lysterne overtager fornuften - Fortæl din historie
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvornår er det utroskab?

Hvornår er det utroskab? 8 måneder, 2 uger siden #19

• loverboy
  • IKKE ONLINE
Hej med jer...

Er selv en ret frisindet person som ikke er jaloux anlagt, kan godt lide at flirte med kvinder jeg møder via mit job eller i byen.

Er pt. single, men flirter også når jeg har en fast partner. Det kan være at danse meget tæt, give kvinden et klap i numsen eller kysse.

Der skal hertil siges at jeg heller ikke har noget imod min partner gør det samme, når jeg har en...

Hvor går grænser for dig?
Hvornår er det utroskab og hvornår er det en uskyldig flirt

Sv: Hvornår er det utroskab? 8 måneder, 2 uger siden #20

Jeg vil sige, at grænsen for flirt går der, hvor man sårer den man holder af. Så det må vel være et vurderingsspørgsmål, som man nok er nødt til at gøre hinanden klart inden. For kan ens partner ikke acceptere at man er flirtende af natur, bør man nok ikke være sammen.

Det har jeg i hvert fald spildt for meget tid på selv.

Jeg vil dog sige at man sagtnes kan være flirtende OG jaloux samtidigt. Men det er jo en ting, man selv må lære at tackle.

Sv: Hvornår er det utroskab? 8 måneder, 2 uger siden #22

Man kan vel sige at utroskab er alt man ikke ville gøre når ens partner er ved ens side? - Men helt enig, er begge partere enige om noget som MissCheater siger, så er det de regler der gælder
Moderator - GratisSexNoveller.Dk

Sv: Hvornår er det utroskab? 8 måneder, 1 uge siden #26

Kan kun bifalde mig Jacta og MissCheater

Og og og.....er du det/har været - så husk at ingen har noget godt ud af at vide det, med mindre det er blevet til et fast forhold. Men et enkelt fejltrin, har din partner intet ud af at vide noget om - det handler kun om at lette sin egen samvittighed. Og ja, den må du altså selv bære rundt på og lære at leve med.
Sidste redigering: 8 måneder, 1 uge siden af nighthawk.
Følgende bruger(e) har sagt tak: MissCheater

Sv: Hvornår er det utroskab? 8 måneder, 1 uge siden #39

nighthawk skrev:
Kan kun bifalde mig Jacta og MissCheater

Og og og.....er du det/har været - så husk at ingen har noget godt ud af at vide det, med mindre det er blevet til et fast forhold. Men et enkelt fejltrin, har din partner intet ud af at vide noget om - det handler kun om at lette sin egen samvittighed. Og ja, den må du altså selv bære rundt på og lære at leve med.

Så hvis du var utro 1 gang, ville du ikke sige det?

Har du været prøvet at være utro så?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder

____Medlemmer med billede____

____Sidste nye kommentar____

____Sidst opdateret profiler____