Hej med jer...
Jeg står i et dilemma... Som jeg gerne vil høre jeres mening om og evt. gode råd.
Sidste fredag var jeg til firma julefrokost. Min kammerats kone arbejder i samme firma, på kontoret. Hun er en pæn, slank kvinde midt i 30erne, med små faste bryster, go' fast røv og flotte slanke ben, som hun ikke var ked af at vise til festen. Normalt er hun stille og rolig, typen der aldrig gør noget uventet, Kort sagt, en god og tro hustru.
Men denne aften virkede hun meget udadvendt og som timerne gik, blev hun mere og mere fuld, hun dansede meget og som aftenen gik også mere fræk, specielt med en fyr fra en anden afdeling. Kunne ikke lade vær' med at holde lidt øje med hende, på et tidspunkt ved en 12 tiden, kunne jeg ikke se hende nogle steder, tænkte ikke så meget over det, men undrede mig over at jeg heller ikke kunne se fyren fra den anden afdeling...
Jeg gik en runde men kunne ikke se dem nogle steder, skulle lige slå en streg og fandt toilettet, da jeg kom derud kunne jeg med det samme høre, at nogle hyggede sig inde i en af båsende. Grinede lidt for mig selv og fik tisset, da jeg var færdig kunne jeg ikke dy mig for at kigge over mellemvæggen indtil dem som hyggede sig... Forsigtigt stod jeg op på wc'et og kiggede over... Chok! det var min kammerats kone og fyren som var godt i gang, Hun stod foroverbøjet med kjolen oppe over livet, mens han kneppede hende på livet løs bagfra.
Stod som forstenet og tænkte hva. dælen gør jeg! Tog min mobiltelefon frem og tog hurtigt et par billeder. Ligesom jeg besluttede mig for at fordufte, vendte hun hovedet og et kort øjeblik fik vi øjenkontakt, hun så noget overrasket ud... jeg sprang ned og skyndte mig ind til festen igen.
Efter 5-10 min. kom hun tilbage og gik direkte hen til mig.
Hun startede med at sige det bare var for sjov og at de ikke lavede noget, jeg sagde til hende at jeg så det hele og at hun havde været min kammerat utro! Hun blev sur og forsøgte at snakke uden om, men da jeg tog min mobil frem og viste hende billederne, blev hun helt bleg i ansigtet og sad som lammet med frygt i øjnene...
Sagde til hende at jeg var nød til at fortælle det til min kammerat, da han ville gøre det samme, hvis det var mig. Forlod herefter festen...
Har endnu ikke sagt noget til min kammerat, men regner med at gøre det en af dagene. Men vil lige først høre jer, hvad synes i jeg skal gøre? Det kan jo blive mig som ødelægger deres forhold, som ud over denne episode ser ud til at have det godt sammen og så har de 2 børn sammen... Hvad vil du gøre?