Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Yes - indrømmet, jeg har en pervers fantasi om at min hustru bliver set.
Mere præcist mener jeg at andre mænd får mulighed for at se hendes nøgne bryster, røv, fisse ja egentlig bare nøgen. En del af fantasien handler også om at hun visse gange bliver udstillet uden at det bliver bizart, men små "julelege" som kan være med til at vi sammen får et frækkere sexliv og et godt grin.
At være flere om hende kunne også være dejligt, men det er ikke en fantasi der er med hver eneste gang.

Hun havde lovet at hun for en dags tid ville opfylde hvad der skulle til for at få mig helt i den 7. sexhimmel.

SEX I DAG?

Vi havde talt lidt om at jeg ønskede at andre pludselig skulle få mulighed af opleve mere af hende, men at det var lidt svært at sige hvordan og at vi sammen skulle more os lidt over tingene undervejs. Jeg vovede ikke at fortælle hende om hele planen af frygt for at hun skulle bakke ud, men regnede med at når hun langsomt blev mere og mere modig at det så ville gå lidt af sig selv.

Det var december og vi havde begge taget fri om fredagen, så efter ungerne var blevet fulgt til skolen, så gik vi hjem igen og lavede en rigtig god morgenmad og tog os rigtig god tid.
Da den var ca. 11 hoppede vi i tøjet og tog ind mod København. Shoppingen tog hurtigt fart og snart var den 16 og vi tjekkede ind på vores hotel.

Jeg havde forberedt en superfin kjole - ikke for kort og bestemt ikke for lang. Under den skulle hun naturligvis ikke have nogen trusser på og ej heller BH. Hendes bryster hænger naturligt efter at have ammet 2 unger, men sidder stadig flot under en kjole og de fylder en 75C ud ganske perfekt.

Jeg fortalte hende at jeg ville gå i hotelbaren og vente på hende - hun kunne tage sig god tid, men så skulle hun også sørge for at barbere sig helt ren og på alle måder gøre sig totalt lækker og klar til en herlig aften.

Efter ca. 45min dukkede hun op - guuuudelækker og flere af hotelbarens gæster, mænd som kvinder sad da også og gloede efter hende.
Jeg havde bestilt en solid drink til hende, så efter vi havde siddet lidt og hygget lidt, så bad jeg hende drikke ud så vi kunne komme afsted.

Vi skulle et lille stykke og da den milde december aften nu var blevet krydret med lidt regn, så tog vi en taxa.
Vi hoppede begge ind på bagsædet og gav chaufføren navnet på restauranten. Han spurgte om vi skulle betale med kort, men jeg spurgte om der var andre måder vi kunne betale på. Helt uvidende om min hensigt svarede han at han modtog kontanter og kort, så det var op til os.
Jeg spurgte lige ud om han kunne overtales til en gratis tur hvis han fik lov til at se min kones bryster... Der blev helt stille i bilen... ææhhh sagde han, det er jeg ikke helt sikker på - hvad mener du ?
Ja jeg mener det jeg sagde - hvis nu min kone viser dig sine bryster lige foran dig, må vi så køre de her 10-15min gratis ?
Der gik lidt tid inden han sagde. OK, men så skal jeg også have lov til at tage et billede af dem.
TOP sagde jeg, bare ikke ansigtet er med.

Jeg kikkede på hende og smilede frækt, og hun så nærmest lidt skræmt ud. Jeg sagde til hende at det nok ikke var sidste gang hendes bryster var i centrum uden egentlig helt at vide hvad jeg kunne være heldig at finde på.
Jeg sagde til chaufføren at han måske kunne stoppe et sted så ikke vi skulle klare det lige foran restauranten, så han drejede ind på en parkeringsplads beregnet for taxaer. Her rullede han så passagersædet frem så der blev lidt mere plads, og så satte min kone sig eller frem på bagsædet og tog så stropperne langsomt ned af skuldrene så begge bryster langsomt kom til syne. Hendes brystvorter stod stift og da stoffet passerede dem, så gav vores chauffør et lille suk. Hans øjne sad naglet til brysterne og sådan sad han vel i 1 minuts tid. Han tog sin mobil frem og tog et par billeder af brysterne. Han spurgte om han måtte røre forsigtigt, hvilket jeg gav lov til.

Hans hænder nærmede sig forsigtigt hendes bryster. Hans fingre startede med at strejfe de stive vorter for langsomt at tage fat om hele brystet. Det gav et gip i hende da han tog fat, men drinken havde nok gjort sit, for jeg anede en let nydelse.

Anyway - vi skulle videre, så vi stoppede showet og vi blev kørt det sidste stykke.

Han gav os sit telefonnr. og sagde at hvis vi behøvede et lift senere på aftenen, så kom han gerne og hentede os.

Vel inde på restauranten sad vi og råhyggede.
Jeg fiskede en lille gave op som jeg bad hende pakke op. Hun satte tallerkenen lidt til side og begyndte så stille og roligt at pakke op.
Da papiret var væk, så lå der et lille lækkert fjernstyret æg, som jeg bad hende pakke ud af æsken og sætte op i hendes varme skød. Jeg fortalte hende at det var et sådant æg, der selv vibrerede lidt en gang imellem, men sandheden var at jeg allerede havde fjernbetjeningen i lommen, så når det rette øjeblik kom, ville jeg starte den.

Vi fik bestilt og da maden kom så kom der to tjenere af det mandlige køn. Da den ene satte maden frem for mig sagde jeg højlydt tak, og da den anden tallerken havnede frem for min hustru, så trykkede jeg lige i det hun skulle til at sige tak.
Det gav den helt perfekte og iøvrigt ønskede virkning.
Hun gav et dybt liderligt støn fra sig og bevægede underlivet i en sådan grad at han ikke kunne tage fejl. Hun gloede mig lige i øjnene og hvis øjne kunne dræbe så var jeg ikke i stand til at skrive denne historie.
Han gav hende et klap på skulderen og ønskede hende en dejlig aften og blinkede til mig med et smil på læberne.

Restauranten var ikke overfyldt og derfor kunne vi sidde uforstyrret hvor vi sad. Jeg havde haft ægget igang nogle gange dog uden ekstra selskab ved bordet. Hun begyndte at føle sig godt tilpas når det snurrede i fissen på hende. Både vinen og lysten der bredte sig fra fissen gav en helt perfekt stemning ved bordet. Hendes øjne var blevet lidt blanke så jeg tænkte nu skal det udnyttes.
Jeg forklarede hende at næste mission var at tage min mobil, gå hen til den mandlige tjener, hviske ham i øret at han skulle hjælpe hende med at få taget et billede i køkkenet.
Billedet skulle være af hende, stående nøgen i køkkenet med ham stående bag hende. Han skulle så med begge hænder tage om hendes bryster.

Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, andet end at du er sindssyg - er det virkeligt hvad du vil ? - Ja - det er vel ganske harmløst sagde jeg og smilede frækt. Du ved jo hvilke lækre bryster du render rundt med, og jeg har også set dem kikke ned i din kjole flere gange, så det skal nok gå min skat...
Lige inden hun gik, sagde jeg: Husk der er også en der skal tage billedet.....

Hun rejste sig, gav mig et dybt kys og gik så hen mod tjeneren, der efter at være blevet visket i øret, tog hende i hånden og forsvandt ud i køkkenet.

Efter 5min kom der en anden tjener ud og sagde hun straks var klar. Huset ville byde på en flaske vin til hvis vi havde lyst ?

Jo tak sagde jeg endelig.

Da hun kom ud efter 5min havde hun et lille smil på læben. Jeg spurgte hvordan det havde været, og hun forklarede at det var pirrende at tage krænge kjolen af og stå der blandt de andre i køkkenet. Der havde været ca. 5-6 andre i køkkenet, som alle fik sig en oplevelse smilede hun.

Jeg bad om telefonen så jeg kunne se billederne. Hun tog telefonen frem og spurgte om ikke hun måtte vise dem, hvilket selvfølgelig var ok.

Det første viste hende hvor hun var ved at tage kjolen af. De 5-6 andre gutter stod lige ved siden af hende - wow sagde jeg - det var tæt på... Ja svarede hun, meget grænseoverskridende, men frækt.
Det næste viste hende nøjagtig som jeg havde bedt om. Tjeneren havde taget et solidt greb om hendes bryster, og hun stod og dækkede med hænderne for hendes fisse.

Tak sagde jeg - rigtigt flot.

Vent sagde hun der er flere...

Ja så - må jeg se...

Få sex i dag

Næste billede viste egentlig det samme som før - altså hun var nøgen og han stod bag i og holdte hendes bryster, men den lille forskel var nu at han også var nøgen... Hendes hænder dækkede nu ikke længere for hendes fisse, men var nu bag ryggen... Det var umuligt at se om hun holdte om hans pik, men det forestillede jeg mig at hun gjorde.

Næste billede var hvor nogle af de andre var med. Tjeneren stod stadig nøgen bag hende. Havde nu hænderne foldet bag nakken. Hendes hænder var stadig bag ryggen, formentlig rundt om hans pik.
Ud over tjeneren var der nu 3 ekstra med på billedet - alle kokke. 2 af dem holdte med sin ene hånd på hvert sit bryst og den sidste sad på hug med begge hænder på hendes hofter og sit ansigt vendt mod hende og meeeeget tæt på hendes fisse.

Hun grinte og sagde det hele havde gået meget hurtigt og pludselig havde hun tøj på igen.
Jeg smilede til hende og sagde hun var megaflot og ustyrlig fræk sådan at gå videre med tanken.
Jeg spurgte om hun havde haft hænderne rundt om hans pik, hvortil hun bare svarede "lugt til mine hænder"... og så rakte hun dem frem og jeg kunne tydeligt lugte "piklugt"... aaaah din gris sagde jeg med et smil.

Da vi forlod restauranten var det med kys og kram og 50% på regningen... så det endte jo herligt altsammen.
Tanken var nu at vi skulle videre til en god bar og nyde lidt cocktails inden vi tog i byen. Vi fandt et bord langs med siden på baren. Der var relativt mange mennesker og man kunne absolut ikke sidde uforstyrret, så her var ægget jo en genial ting.
Efterhånden var der kommet flere og flere mennesker og vi sad snart meget tæt på sofaerne. Ved siden af mig sad en ældre herre ca. 55-60 år og overfor ham, ved siden af min hustru, hans kammerat der måtte være noget yngre.
Vi talte slet ikke sammen med dem, end ikke byttede blikke, men jeg kunne mærke på samtalen at den blev noget forstyrret af min hustru, da hun havde svært ved at sidde stille pga. æggets behandling af hendes fisse.
På et tidspunkt havde jeg ladet ægget køre i over 1 minut og hun var virkelig påvirket af situationen. I det jeg stoppede så henvendte hendes sidemand sig og spurgte om alt var OK ? - hun sagde at alt var i den skønneste orden - vi var på en fræk DATE og han havde magten over hende... BOM - sagt lige ud af posen. Han blev lidt paff og viskede noget til sin kammerat. Han nikkede pænt til mig, og henvendte sig så høfligt til hende igen. "hvad mener du med magten, nu er han ordentlig ved dig ?".
Hun forsikrede ham om at der ikke i ordet magt lå noget negativt - tvært imod.
Jeg kunne se at han blev lidt forvirret, så han sagde at han så ikke helt var med. Så lænede hun sig frem mod mig og bad om fjernbetjeningen. Da hun havde fået den viskede hun ham noget i øret og gav ham så fjernbetjeningen i hånden.

Han sad og kikkede lidt på den og trykkede så på knappen. Et dybt støn kom fra min hustru og hun sank lidt ned i sofaen. Han var naturligvis ikke klar over at når man havde trykket 1 gang, så ville den fortsætte til man trykkede igen, så da han var helt opslugt så glemte han alt om knappen. Det bevirkede at hun i næsten 1 1/2min sad med det vibrerende æg i fissen. Hun kom med dejlige lyde der ikke gav nogen tvivl om at hun var mega liderlig. Jeg tog fjernbetjeningen igen og stoppede den så hun kunne komme til sig selv igen.

Med helt rødeblussede kinder satte hun sig op igen og kikkede nærmest lidt "hva så nu" agtigt over på mig.

Jeg tænkte hvad fanden - nu kører vi, så jeg spurgte om det var længe siden de havde set en nøgen pige midt i 30'erne...

Jeg tog mobilen frem og jeg kunne se på hende at hun var i en tilstand hvor hun ikke kunne sige nej.

Jeg viste dem billederne fra restauranten og de begge tabte både næse og mund. De kikkede på telefonen og kikkede så over på hende - frem og tilbage flere gange. De zoomede ind og ud. De syntes billederne var vildt frække.

Jeg smilede og sagde vi desværre var nødt til at gå videre da vi ville feste og danse.
Den ene af mændende sagde hurtigt at hvis hun kunne lidt at stå model, så skulle vi ringe så havde han en idé. Vi tog nummeret og stoppede det i lommen uden egentlig at tænke mere over det.

På klubben var der helt proppet. Det var næsten så galt at vi knapt kunne være der, så vi overvejede et øjeblik om vi skulle gå videre, men vi blev enige om at give det en chance. Vi fandt vej til baren, og efter ca. 10min kom i frem.
Efter yderligere 5min fik vi endelig bestilt vores drinks. Vi stod og snakkede lidt om aftenen so far, og hun indrømmede at det var frækt at blive beundret og begæret, men at det ikke havde været hendes fantasi. Jeg forklarede som det var, at jeg elskede at se andre mænd glo på hende, og næsten se på dem at fik de muligheden så ville de æde hende fra top til tå, så derfor fantasien omkring at jeg kunne tilbyde dem at få lidt at kikke på og røre ved var et enormt turn-on for mig.
Vi stod nu og nød vores drink samtidig med at vi stod og kikkede ud over dansegulvet. Baren var hævet ca. en halv meter så udsynet var virkeligt godt.
Min hustru var synligt påvirket af aftenens indtag af vin og drinks, så det at have baren at læne sig op ad virkede som en riktig god idé.

Jeg var vild med tanken om at jeg stod med min kone, der kun havde ét eneste stykke tøj på, på en superfed klub, og havde fri adgang fra både top og bund.
Vi gik ud og dansede og gnubbede os op ad hinanden. På et tidspunkt stod vi og krammede og kyssede. Jeg lod min hånd vandre ned over hendes ryg og ned til hendes røv, men hov, der var optaget. Hånden forsvandt hurtigt, og det var umuligt at se hvem der lige havde stået med hånden på røven af min hustru.
Jeg spurgte om ikke hun havde mærket hånden og så kikkede hun mærkeligt på mig. "hvad mener du med opdaget - du havde jo for fanden fingrene oppe i fissen på mig..." What sagde jeg - det har jeg ikke - det har ikke været mig...

Hun gloede på mig og gloede så rundt, men det kunne jo have været hvem som helst. Vi kikkede på hinanden og skraldgrinede og tænkte shit en frækkert.

Vi blev enige om at tage hjem og hygge os i sengen, så vi smuttede ud og tog en taxa hjem.

Næsten hele vejen hjem i taxaen, sad jeg med fingrene oppe i hende. Chaufføren kunne ikke være i tvivl, da stønnelyde blandede sig med den halvdårlige musik i bilen. Han sagde ikke noget, og da vi endelig kom hjem og ind i kanen, så blev der kneppet i et alvorligt hårdt tempo. Vi var begge så påvirkede af hele aftenen, at vores liderlighed totalt tog styringen.
Hun bad mig lægge mig på ryggen og satte sig hurtigt op på min pik med ryggen til mig. Hun startede stille og ikke fordi at jeg skulle nyde, men alene fordi hun i den grad nyder at sidde sådan, så tog hun lange dybe stød op og ned mod min pik.
At se hende sidde og svaje ryggen og med sin fisse næsten "mishandle" min pik er noget jeg elsker for sindssygt. Hun sad sådan i et par minutter hvor efter hun rystede kraftigt og faldt forover i en kraftig orgasme. Hun siger selv det er den bedste måde at få orgasme på, og hun kommer meget stærkt når hun sidder sådan.

Da jeg er vild med at sprøjte på hende bad jeg hende om at lægge sig på ryggen så jeg kunne sprøjte ud over hende. Der gik ikke mere end et halvt minut inden første sprøjt faldt på hendes mave. I de næste ca. 10-20 sekunder kom jeg i en af de kraftigste orgasmer jeg har haft, og deraf den anseelige mængde sperm på hendes mave og bryster.
Jeg elsker se min sperm ligge på min elskede hustrus krop, og når jeg er rigtig liderlig, så elsker jeg at bruge tungen til at smøre det ud på hende. Hun siger selv hun elsker at jeg ikke er bange for sperm, og sålænge det er på hende jeg slikker, så nyder hun min behandling.

Håber i kunne li handlingen - Lad mig høre om den skal fortsættes og gerne med bud på fortsat handling.

Kun et par af situationerne er sande historier fra flere forskellige aftener, samlet i en historie.
Bla. sidder vi i dag med billedet fra en vild aften på Kreta. På billedet (som jeg tog) står hun topløs med en storgrinende tjeners hænder på hendes bryster - hold op hvor min pik strittede :-)

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 42 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.