Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Min dejlige mand og jeg glædede os til at komme på ferie, vi havde sammen undersøgt markedet og fandt ud af at vi ville have en ferie hvor vi havde en masse oplevelser og så skulle vi slutte af med en strand ferie et lækkert sted, helst Goa.

Vi fandt rejsen som vi selv arrangerede, valget blev Indien hvor vi først skulle se naturen og storbyen, derefter ville vi slutte af med 8 dages strand og badeferie ved Goa.

SEX I DAG?

Min mand er selvstændig med et mindre men godt firma og jeg er ansat som advokat i et større firma.

Jeg hedder Anna er 35 år slank, velplejet , langt blond hår, 175 høj med en veltrænet krop, jeg har en skøn fræk numse, tilpas i størrelsen , skønne faste bryster, en glat fisse med en dejlig stor klit.

Min mand er 48 år hedder Michael, han er pæn og tiltrækkende og vi har et dejligt sex liv som vi er rigtigt gode til at forsat at udvikle.

Det er nok mig der er den toneangivende i den retning når det kommer til stykket.

Vi ankom til New Dehli og kørte i taxi til vores Hotel som var meget lækkert med masser af turister og gode restauranter og shopping muligheder.

Efter at have slappet af et par timer på vores lækre værelse besluttede vi os at gå en tur lidt rundt i byen, vi tog let tøj på yderst som inderst og tog af sted.

Det var en oplevelse at se de mange boder og spisesteder, og ikke mindst de mange mennesker.

Efter et stykke tid fandt jeg et sted hvor der var en masse stoffer og lidt lokalt tøj.

Michael gider ikke rigtigt at se på tøj så vi aftalte at mødes igen om et par timer på en nærliggende cafe.

Jeg gik rundt og så på det udstillede tøj i forretningen hvor der var en lidt ældre ekspedient og et par drenge på ca.16 år som hjalp med kasser og andet.

Jeg fandt en smuk lys tynd silkekjole som jeg havde lyst til prøve.

Ekspedienten den lidt ældre mand, viste mig til et prøve rummet, jeg tog mit tøj af og stod kun i meget små helt gennemsigtige trusser det kun dækkede min fisse meget lidt, ved min bagdel var der bare en streng som gik helt ind imellem ballerne, min BH var gennemsigtig og ultra tynd.

Jeg tog kjolen på, den var total gennemsigtig men det var jo helt fint til badeferien, jeg ville dog gerne prøve den et nummer mindre.

Jeg kaldte på manden og forklarede ham at den var fin men lidt for stor, han kom tilbage og sagde at han desværre kun havde den ene men de kunne sy den lidt ind.

Jeg stod stadig med kjolen på , han pegede på kjolen hvor den skulle sys ind, jeg sagde ok, han kom tilbage med nogle nåle, lagde sig på knæ og begyndte at sætte nåle i.

Han svedte meget og kiggede sultent på mig da kjolen var helt gennemsigtig, han sagde at han var nødt til at sætte nogle nåle indvendigt men det var lettere hvis jeg tog kjolen helt af.

Det var godt nok lidt grænseoverskridende for så var jeg næsten nøgen men jeg tog dog kjolen af fordi jeg syntes han var meget sød.

Han spurgte om han måtte måle mig over busten og hofterne, så ville det blive mere præcist, jeg sagde ok, jeg kunne mærke at jeg blev lidt våd og opstemt ved at stå i denne situation sammen med en fremmed mand.

Nu tog han målebåndet frem og startede med brystet, han rystede tydeligt på hænderne , han rørte mine bryster meget forsigtigt og tog mål flere gange hvor han rørte mine brystvorter, de blev helt stive og begyndte at stritte igennem det tynde stof, det kunne han tydeligt se og mærke .

Nu var det hofterne, han lagde sig på knæ og næsen var lige ud fra min fisse som var våd , opsvulmet, og begyndt at åbne sig, mine trusser var rigtigt våde nu, jeg kunne se at han nød situationen.

Han kunne ikke undgå at se at jeg var lettere ophidset skamlæberne var blodfyldte og det kunne ses gennem de tynde trusser, du har en meget smuk krop sagde han, tak sagde jeg lidt rystende i min stemme, jeg blev mere og mere liderlig

Han tog målet meget langsomt og strøg forsigtigt hen over min fisse flere gange med hånden uden på trusserne, pludselig kunne jeg mærke en finger inden for trusse kanten, han stak forsigtigt to fingre op i min nu drivvåde og åbne fisse, jeg begyndte at stønne mere og mere og højt, han trak nu trusserne helt af så han bedre kunne komme til .

Nu råbte han et eller andet til de 2 drenge i forretningen på Indisk, jeg kunne høre at døren blev lukket, og at forhænget til prøve rummet gled til side.

De to drenge stod der, den ene tog min BH af og begyndte røre ved min røv, han spredte ballerne ad og stak en finger ind i hullet, den anden kiggede bare på mig med liderlige øjne mens han gned på sin pik som han havde taget frem, jeg var helt oppe i det røde felt af liderlighed.

Ekspedienten lå stadig på knæ lige ud fra fissen , han tog om mine hofter og begyndte at slikke fissen, jeg stønnede højt, hans tunge kom ind i alle kroge, han suttede og slikkede min store klit , det var utroligt frækt og grænseoverskridende at stå med tre fremmede.

Han var god til at slikke og jeg fik hurtigt en vildt dejlig orgasme, jeg blev nu lagt på en måtte med min numse i vejret på alle fire, de skilte mine baller af så min fisse og røv var helt blottet.

En ene af de unge slikkede min røv, han stak en finger helt i hullet og kørte den frem og tilbage, så slikkede han min røv dejligt .

De havde alle smidt tøjet og stod deres stive pikke, den voksne stak sin store sorte pik forsigtigt op i min fisse og begyndte at kneppe mig voldsomt, hans pik fyldte mig helt ud og jeg nød det.

De to drenge kom nu hen til mit ansigt med deres stive pikke som jeg suttede og slikkede på skift .

Det var vildt , den ene kom meget hurtigt i et brøl mens pikken sprøjtede sperm op i luften , den anden byttede nu plads med ham der kneppede mig, det var mærkeligt at mærke drenge pikken efter den store mande pik der lige havde kneppet mig så vildt.

Men det var dejligt alligevel , nu skulle jeg sutte den store , den var skøn, stor, meget stiv og smagte af mine safter , jeg nød det.

Jeg kunne mærke at ham der kneppede mig nu var ved at komme hans pik blev større og stivere , jeg knep sammen om hans pik med fissen så han fik udløsning , han fyldte min fisse med sperm, den lille knægt på 16 år, det var skønt at mærke det dejlige sprøjt.

Samtidig kom den store i min mund , jeg undgik med nød og næppe at sluge den store portion sperm , selvom han tømte sin pik fuldstændigt i min mund.

Udmattet rejste jeg mig, smilede til dem og ville tage mit tøj på, men mit undertøj var væk, de kiggede på mig mens de sad smilende med mine trusser, det er vores trofæ sagde de og grinte .

Ok. sagde jeg smilede og tog min kjole på uden noget undertøj, det bliver svært at fortælle Michael hvor undertøjet er henne, tænkte jeg.

Jeg afleverer kjolen til dig i morgen på dit hotel , måske er der nogle små rettelser som jeg så kan rette på stedet, smilede han frækt.

Jeg gav dem alle tre et stort knus, gik hen for at møde Michael på cafeen, jeg kunne stadig mærke at der løb lidt sperm ned af mine lår da jeg jo gik uden undertøj.

Det var en super oplevelse som jeg ikke ville have undværet for noget selvom jeg havde været min dejlige mand utro, det kom bag på mig at jeg gik så langt det var aldrig sket før, nu jeg glædede mig til at møde Michael.

Jeg fandt ham hurtigt, satte mig og bad om en kold stor drink.

Hvordan har du haft det spurgte han, det har været en dejlig dag svarede jeg , fik købt en lækker sommer kjole som bliver skrædder syet til mig, jeg får den leveret i morgen på Hotellet.

Har du hygget dig spurgte jeg , ja da, gik lidt omkring og satte mig så her og drak et par øl mens jeg ventede på dig

Vi blev enige om at tage tilbage på hotellet og slappe lidt af , derefter skulle vi spise på en lækker restaurant.

Da vi kom på vores værelse skyndte jeg mig i bad , jeg skyllede min fisse for resterne af sperm mens jeg tænkte på oplevelsen jeg havde haft.

Jeg kom ud fra badeværelset og lagde mig derefter på sengen helt nøgen mens jeg spredte mine ben og kiggede på Michael.

Michael betragtede mig , du sku dejlig fræk sagde han mens han tog sit tøj af , han kom ned til mig , begyndte at slikke min fisse og derefter kneppede han mig , jeg kunne mærke han hans dybe kærlighed da hans dejlige pik sprøjtede og fyldte min fisse op med sperm, jeg kom i en stor orgasme, så dejlig at jeg græd en lille smule.

Vi havde en dejlig og hyggelig aften med super lækkert mad , gode vine på en Indisk restaurant.

Næste dag vågnede vi tidligt og gik i bad .

Det bankede på døren, Michael tog et stort håndklæde om sig og åbnede , uden for stod ekspedienten med min kjole .

Michael lukkede ham ind og tog imod kjolen , din kone skal absolut prøve den sagde han til Michael .

Michael gav mig den ude på badeværelset hvor jeg stod helt nøgen, tag den bare på uden undertøj sagde Michael frækt, mener du det svarede jeg, så er du selv ude om det, han kan jo se det hele, gør det nu bare Anna svarede Michael.

Jeg tog den på , så mig i spejlet, den var totalt gennemsigtig , der manglede en ekstra knap nederst på kjolen , så der var frit udsyn til min glatte fisse, man kunne se min klit og skamlæberne .

Da jeg kom ud fra badeværelset stod de begge og stirede på mig , manden fra i går kom rystende hen til mig , der skal være en knap mere sagde han, jeg kunne se at Michael håndklæde begyndte at stramme .

Manden gik ned på knæ og kiggede der hvor knappen skulle sidde , han prøvede at samle stoffet og kom i den forbindelse til at ramme min fisse som var våd og opsvulmet med fingrene, han gjorde det et par gange mere og stak så en finger ind i fissen og kørte den lidt frem og tilbage, jeg stønnede og var tændt.

Michael stod med en kæmpe bule i sit håndklæde og kiggede på at manden legede med min liderlige fisse.

Jeg kan ordne det med det samme sagde manden, hvis du lige vil tage den af skal jeg ordne

det.

Jeg tog kjolen af og stod nu helt nøgen med manden og Michael.

Jeg gik hen til Michael og tog hans håndklæde af , hans pik var stiv som et jern og

jeg begyndte at sutte på hans dejlige pik.

Michael sagde til manden at det var fint uden den manglende knap og blinkede til ham.

Han forstod det hele og pakkede sin taske, inden han gik lagde han en lille kuvert til mig og sagde pænt farvel med en stor bule i bukserne.

Michael og jeg elskede flere gange den dag , han var blevet så opstemt af det der var sket da jeg stod helt nøgen sammen med ham og at se en fremmed mand der legede med min fisse.

Jeg glæder mig til vores bade ferie , den kan kun blive fræk med din nye kjole sagde Michael.

Jeg åbnede kuverten som manden havde lagt inden han gik, inden i var en lille hilsen fra mine tre venner.

Tak for en fantastisk oplevelse sammen med dig , vi glemmer det aldrig og tror heller ikke du gør det, når du ser dette.

Jeg vendte sedlen og på den anden side var der et flot billede hvor jeg bliver kneppet af manden og sutter pik på den unge.

Jeg skyndte mig at gemme det væk, og smilte indvendig.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 46 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.